onsdag 21. mars 2007

Skogtur endelig!

I dag var det så nydelig vær at jeg ville gå en tur. Nå som snøen nesten er borte var det fristende med en skogtur. Så da tok jeg på selen, pakket inn Trine og gikk en god tur med bikkjen. De var helt i 100 da de kom inn i skogen. Det er alt for lenge siden sist. Trine sov helt til jeg var hjemme igjen. Utrolig sånn som det humpet når jeg gikk og klatret over trestammer. Det er tydelig bra at det gynger. Hun har vel humpet rundt i magen i 9 mnd :-)

Så har vi vært med Pappa/Morfar å kjøpt kjøkken. Det kommer til å bli råstilig. Gleder oss til å sedet ferdige resultatet.

På kvelden fikk vi middag i Åkersvingen hos Bestefar, Bestemor og Tante Kristine. Denne gangen var Trine en liten engel som bare sov og sov.

Caroline

1 kommentar:

Snuppelure sa...

så flink dere er å oppdatere om trine. Gleder meg til å ta en tur over fjorden og hilse på dere og Trine-nurket. Ha en fortsatt god dag!!

Kristine