fredag 16. mars 2007

På tur med Morfar


Trines nye hest


Trine sover alltid hos Morfar, men når vi kommer hjem er hun lysvåken...

I dag var Trine og jeg på bytur med Morfar. Han skulle se på nytt kjøkken og fikk god service på Mias kjøkken. Skal tilbake til onsdag for å se tenging og tilbud. Det blir spennende.

Vi var også innom Barnas hus og der vanket det pressang til både Trine og meg. Trine fikk en hesteleke som lager lyd somen hest. Veldig fin...syntes mor :-) Etter mye strev med den forb.... håndpumpa, fikk jeg meg til en eletrisk.

I dag ville Mamma/Mormor vært 57 år. Det er rart å tenke på. Etter byturen tok vi med Wilma og gikk en tur på kirkegården. Det er alltid tøft å stå der ved graven, jeg har ikke klart det siden jul, men det var godt å ha vært der. Det var veldig koselig å møte tent lys da vi kom. Det er tydelig at det er mange som satt pris på Mamma og som savner henne som oss.

Caroline

Ingen kommentarer: